შეფასების სქემა


კრიტერიუმი
კარგად
საშუალოდ
საჭიროებს დახმარებას
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართვა
ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში აქტიურად
ახერებს ჯგუფთან მუშაობას, მაგრამ პასიურობს ხშირად
უჭირს ჯგუფთან ერთად მუშაობა.
საკუთარი მოსაზრების ვარაუდების გამოთქმა
მოწსავლე აქტიურია, ვარაუდებს გამოთქვამს ზედმიწევნით სრულად და მიგნებულად, მსჯელობს გამოთქმული  მოსაზრების შესახებ მკაფიოდ და ამომწურავად.
გამოთქვამს ვარაუდებს მაგრამ არ არის დაცული თანმიმდევრობა,  სუსტია მის მიერ გამოთქმული ვარაუდები.   
ვერ გამოთქვამს ვარაუდებს, სუსტია მისი არგუმენტები, არ შეუძლია იმსჯელოს არსებულ საკითხთან დაკავშირებით.
მოსწავლე იგებს თემის შინაარს, მსჯელობს და გამოაქვს დასკვნები თემის ირგვლივ.
იგებს თემის შინაარსს, მსჯელობა ორიგინალურია, გამყარებულია ფაქტებით, შეუძლია თავისი დასკვნების საინტერესოდ გადმოცემა თემის ირგვლივ
ნაწილობრივ  იგებს თემის შინაარსს, სუსტია მისი მსჯელობა თემის ირგვლივ, უჭირს დასვნის გამოტანა.
ვერ იგებს თემის შინაარსს,  არ შეუძლია მსჯელობა  და დასკვნის  გამოტანა.
მსგავსება -განსხვავებების აღწერა
მოსაზრება გამყარებულია ფაქტებით, არგუმენტირებას აკეთებს ფაქტებზე დაყრდნობით, მსჯელობს სრულფასოვნად საკითხის ირგვლივ.
გამოთქმული მოსაზრება სუსტია,  „მშრალი“ არგუმენებსა და ფაქტებს მოკლებული.
ვერ ახერხებს აღწეროს მსგავსება - განსხვავება არსებულ საკითხთან მიმართებაში, არ შეუძლია  მსჯელობა არსებულ ფაქტებზე.


სსსმ მოსწავლის შეფასების  სქემა


კრიტერიუმი
2
1
0
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო  პროცესში/აქტიურობა
გაკვეთილზე აქტიურობს/ჩართულია
პასიურად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში.
არ აქტიურობს, არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
ზეპირად პასუხობს დასმულ კითხვებზე
პასუხობს  კითხვაზე  დამოუკიდებლად , არ საჭიროებს დახმარებას
ესაჭიროება დახმარება  პასუხი გასცეს დასმულ კითხვას.
ვერ ცემს დასმულ კითხვას პასუხს
მოსწავლე იგებს  ტექსტის  შინაარსს.
იგებს და ესმის ტექსტის შინაარსი
ნაწილობრივ  იგებს ტექსტის შინაარსს.
ვერ იგებს ტექსტის შინაარსს.

No comments:

Post a Comment