კრიტერიუმი
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
საჭიროებს
დახმარებას
|
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართვა
|
ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში აქტიურად
|
ახერებს ჯგუფთან მუშაობას, მაგრამ პასიურობს ხშირად
|
უჭირს ჯგუფთან ერთად მუშაობა.
|
საკუთარი მოსაზრების ვარაუდების გამოთქმა
|
მოწსავლე აქტიურია, ვარაუდებს გამოთქვამს ზედმიწევნით სრულად და მიგნებულად,
მსჯელობს გამოთქმული მოსაზრების შესახებ
მკაფიოდ და ამომწურავად.
|
გამოთქვამს ვარაუდებს მაგრამ არ არის დაცული თანმიმდევრობა, სუსტია მის მიერ გამოთქმული ვარაუდები.
|
ვერ გამოთქვამს ვარაუდებს, სუსტია მისი არგუმენტები, არ შეუძლია იმსჯელოს
არსებულ საკითხთან დაკავშირებით.
|
მოსწავლე იგებს თემის შინაარს, მსჯელობს და გამოაქვს დასკვნები თემის
ირგვლივ.
|
იგებს თემის შინაარსს, მსჯელობა ორიგინალურია, გამყარებულია ფაქტებით,
შეუძლია თავისი დასკვნების საინტერესოდ გადმოცემა თემის ირგვლივ
|
ნაწილობრივ იგებს თემის შინაარსს,
სუსტია მისი მსჯელობა თემის ირგვლივ, უჭირს დასვნის გამოტანა.
|
ვერ იგებს თემის შინაარსს, არ
შეუძლია მსჯელობა და დასკვნის გამოტანა.
|
მსგავსება -განსხვავებების აღწერა
|
მოსაზრება გამყარებულია ფაქტებით, არგუმენტირებას აკეთებს ფაქტებზე დაყრდნობით,
მსჯელობს სრულფასოვნად საკითხის ირგვლივ.
|
გამოთქმული მოსაზრება სუსტია, „მშრალი“ არგუმენებსა და ფაქტებს მოკლებული.
|
ვერ ახერხებს აღწეროს მსგავსება - განსხვავება არსებულ საკითხთან მიმართებაში,
არ შეუძლია მსჯელობა არსებულ ფაქტებზე.
|
სსსმ მოსწავლის შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
|
2
|
1
|
0
|
მოსწავლის ჩართულობა საგაკვეთილო
პროცესში/აქტიურობა
|
გაკვეთილზე აქტიურობს/ჩართულია
|
პასიურად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში.
|
არ აქტიურობს, არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
|
ზეპირად პასუხობს დასმულ კითხვებზე
|
პასუხობს კითხვაზე დამოუკიდებლად , არ საჭიროებს დახმარებას
|
ესაჭიროება დახმარება პასუხი
გასცეს დასმულ კითხვას.
|
ვერ ცემს დასმულ კითხვას პასუხს
|
მოსწავლე იგებს ტექსტის შინაარსს.
|
იგებს და ესმის ტექსტის შინაარსი
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტის შინაარსს.
|
ვერ იგებს ტექსტის შინაარსს.
|
No comments:
Post a Comment